Zasnova celostne podobe

Ste se kdaj vprašali, zakaj neko sporočilo ali podoba pritegne vašo pozornost? Zakaj pozornost obdrži? Zakaj podzavestno ostane v našem spominu? Zakaj nekatera sporočila kljub velikemu začetku hitro izzvenijo? Zakaj je nek nagovor prepričljiv in drugi ne? Verjamem, da mora biti zasnova podobe, dogodka ali postavitve v prvi fazi vsebinsko naravnana in celostno umeščena v poslovno okolje, kjer se pojavlja in šele nato do podrobnosti grafično oblikovana. Vse prevečkrat se srečamo z zasnovami, ki gledajo na projekt izolirano in zasnovo na tak način tudi odlično pripravijo in predstavijo. Ko pa želite takšno zasnovo umestiti in uporabljati v poslovnem okolju, pa le ta ne funkcionira, ne zaživi svojega optimalnega življenja, in kar je najhuje ne upraviči investicije.

Naj bo vaša zgodba drugačna. Čeprav je pot zahtevnejša, vztrajajte, da je nagovor vašega podjetja, dogodka ali postavitve zasnovan celostno, s širokim pogledom na okoliščine in okolje, kjer se bo pojavil, in kar je najpomembneje, naj pritegne s prepričljivo vsebino

Zasnova celostne podobe podjetja, postavitve ali dogodka

© 2015 Vox libra, d.o.o.